«Давайце пазнаёмімся»

 Мэта: пазнаёміцца ​​з дзецьмі.

Абсталяванне: цаглінка ЛЕГО — «Дупло».

Ход гульні:  Выхавальнік па чарзе дае дзецям цаглінка і пытаецца: «Як цябе завуць?» Дзіця адказвае і аддае цаглінка назад

«Знайдзі цаглінка, як у мяне»  

Мэта: замацоўваць колер, форму (квадрат, прамавугольнік).

Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО — «Дупло» чырвонага, сіняга, зялёнага, жоўтага колеру (2х2, 2х4 см).

Ход гульні: У скрынцы ляжаць цаглінкі ЛЕГО. Педагог дастае па чарзе па адной цаглінцы і просіць назваць колер і форму і знайсці такую ​​ж дэталь сярод прапанаваных трох-чатырох дэталяў, якія ляжаць перад дзіцем

«Раскладзі па колеры»

 Мэта: замацоўваць назвы кветак.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО ўсіх колераў (2х2 см), 4 скрынкі.

Ход гульні: Дзеці па камандзе педагога раскладваюць дэталі па скрыначка.

«Знайдзі лішнюю дэталь»

 Мэта: замацоўваць колер і форму.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО чатырох кветак.

Ход гульні: Так як дзеткі ў гэтым узросце пры аналізе дэталяў здольныя ўлічваць толькі адзіну прыкмету — небудзь колер, альбо форму, то бярэм некалькі цаглінак (не больш за 6) і просім знайсці лішнюю дэталь. Напрыклад, бярэм 4 чырвоных цаглінкі і адну зялёную ці 4 цаглінкі квадратных і адну прамавугольную.

«Чароўная дарожка»

 Мэта: замацоўваць колер і форму.

Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО.

Ход гульні: Дзеці сядзяць у коле (вакол стала), у кожнага дзіцяці ёсць канструктар. Дзеці робяць ход па крузе. Першы кладзе любую цаглінку, а наступныя кладуць цаглінку такога ж колеру, альбо такой жа формы.

«Падзялі на часткі»

 Мэта: замацоўваць колер і форму.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО.

Ход гульні: У дадзеным узросце дзіця здольны ўлічваць дзве прыкметы пры групоўцы прадметаў (форму і колер). Нам спатрэбяцца цаглінкі чатырох колераў памерам (2х2 і 2х4 см). Прапануем дзіцяці падзяліць цаглінкі на 4 часткі. Колькасць цаглінак можна павялічыць да 8.

«Цудоўны мяшочак», «Знайдзі такі ж!», «Знайдзі і назаві!»

 Мэта: Развіваць зрокавую і слыхавую увагу, зрокавую і тактыльную памяць; пазнаёміць з паняццямі «элемент», «дэталь»; фарміраваць уменне адрозніваць геаметрычныя фігуры, дзейнічаць па зададзеным узоры і славеснай інструкцыі.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО.

Ход гульні: У мяшочку знаходзіцца некалькі дэталяў канструктара ЛЕГА. а) Дзіцяці неабходна навобмацак, вызначыць з якіх дэталяў складзена мадэль. б)Выхавальнік паказвае дэталь, якую трэба знайсці. в) Выхавальнік толькі называе неабходную дэталь.

«Што змянілася?», «Чаго не стала?»

 Мэта: Развіваць зрокавую ўвагу, арыентыроўку ў прасторы; працягваць фарміраваць прадстаўлення аб колеры і форме прадметаў; здольнасць пазначаць свае дзеянні словамі.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Ход гульні:  Педагог паказвае дзецям мадэль з 5-7 дэталяў у плыні некаторага часу. Затым закрывае мадэль і мяняе ў ёй становішча 1-2 дэталяў або замяняе 1-2 дэталі на іншыя. Пасля чаго зноў паказвае мадэль і просіць расказаць, што змянілася.

«Знайдзі пабудову»

 Мэта: развіваць увагу, назіральнасць, вучыць суадносіць намаляванае на картцы з пабудовамі. Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО, карткі з выявамі пабудоў. Ход гульні: Дзеці па чарзе дастаюць картку з скрыначкі або мяшочка, уважліва глядзяць на яе, называюць, што на ёй намалявана і шукаюць гэтую пабудову. Хто памыляецца, бярэ другую картку.

«Святлафорчык»

 Мэта: замацоўваць колер і форму.

Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Ход гульні: Педагог раздае дзецям цаглінкі трох колераў і прапануе паспаборнічаць — хто больш складзе розных святлафораў, то ёсць патрабуецца, каб цаглінкі жоўтага, чырвонага і зялёнага колеру стаялі ў розным парадку. Пасля выяўлення пераможцы педагог дэманструе шэсць камбінацый святлафораў і тлумачыць сістэму, па якой трэба было іх складаць каб не прапусціць ні аднаго варыянту.

«Рыба, звер, птушка»

 Мэта: замацоўваць назвы рыб, птушак, звяроў; развіваць памяць, увага.

Абсталяванне: цаглінка ЛЕГА.

Ход гульні: Педагог трымае ў руках цаглінку ЛЕГО. Дзеці стаяць у крузе. Педагог ходзіць па крузе, дае па чарзе ўсім дзецям цаглінку і кажа: «рыба». Дзіця павінена сказаць назву любой рыбы, затым дае іншаму і кажа: «птушка» або «звер». Хто памыляецца або паўтарае, выбывае з гульні.

«Па грыбы, па ягады»

 Мэта: замацаваць, якія грыбы ядомыя, а якія — не; замацаваць колеру

Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО.

Ход гульні: У лес з хлопцамі пойдзем, грыбы ягады знойдзем. Яны схаваліся ад нас, мы адшукаем іх цяпер. Тлумачым дзецям ўмовы гульні. Хай, напрыклад, зялёныя цаглінкі — ядомыя грыбы, чырвоныя — мухаморы. Трэба сабраць толькі ядомыя грыбы. Або жоўтыя цаглінкі — грыбы, чырвоныя — ягады. Адны дзеткі збіраюць грыбы, а іншыя — ягады.

«На дарозе»

 Мэта: Замацоўваць ўяўленні аб правілах дарожнага руху; падахвочваць ствараць тэматычныя пабудовы і абгульваць іх у сумеснай дзейнасці з дарослымі і аднагодкамі.

Абсталяванне: канструктар ЛЕГО

 «Калі за дзвярыма незнаёмец»

 Мэта: Пазнаёміць з правіламі бяспечнага паводзінаў у сітуацыі, калі дзіця знаходзіцца адзін дома і незнаёмы тэлефануе ў дзверы; развіваць актыўную гаворка; выхоўваць разумную асцярожнасць паводзін.

«Святлафорык»

 Мэта: -замацоўваць значэнне сігналаў святлафора — развіваць увагу, памяць

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Ход гульні: 1 варыянт: Педагог — «святлафор», дзеці — «аўтамабілі». Педагог паказвае цаглінка чырвоны колеры, «аўтамабілі» спыняюцца, жоўты — падрыхтоўваюцца, зялёны — едуць. 2 варыянт: На чырвонае святло дзеці прысядаюць, на жоўты — паднімаюць рукі ўверх, на зялёны — скачуць на месцы.

 «Што нам восень падарыла»

 Мэта: замацаваць веды дзяцей аб прыкметах восені; фарміраваць уменне правільна класіфікаваць гародніну і садавіну; пазнаёміць з новай прафесіяй — зборшчык гародніны і садавіны; выхоўваць сяброўскія ўзаемаадносіны ў сумеснай дзейнасці.

 Абсталяванне: канструктар ЛЕГО

Ход гульні:  Выхавальнік прапануе адным дзецям сабраць ураджай яблыкаў з ЛЕГО- дрэва. І скласці яго на захоўванне ў ЛЕГО-скрыні. А іншым дзецям сабраць ураджай бульбы з ЛЕГО-градак ў мяшкі. І адвезці сабраны ўраджай ў харчовую краму. Дзеці размяркоўваюцца на зборшчыкаў яблыкаў, зборшчыкаў бульбы, на шафёра і прадаўца ў краме.

«У свеце жывёл»

 Мэта: замацаваць веды дзяцей дашкольнага ўзросту пра дзікіх і хатніх жывёл.

 Абсталяванне: канструктар Лего

Ход гульні: Выхавальнік разглядае дыдактычныя карцінкі на тэму: «Дзікія і хатнія жывёлы». Робіць акцэнт на тым, дзе якая жывёла жыве і як правільна завецца яе дом. Дзеці разглядаюць фігуркі дзікіх і хатніх жывёл, нарыхтаваных выхавальнікам загадзя: конь, сабака, качка, жыраф, ліса і г.д. Далей прапануецца пагуляць у сюжэтна-ролевую гульню: «Будаўнікі» і пабудаваць для аднаго з жывёл домік з канструктара ЛЕГА.

«Новы год стукае да нас у дзверы»

 Мэта: Пашырыць і замацаваць веды дзяцей пра звычаі і традыцыі святкавання Новага года ў нашай краіне. Абсталяванне: канструктар ЛЕГО

Ход гульні: Выхавальнік задае дзецям пытанні: «Што такое Новы год?», «Дзе жыве Дзед Мароз?». Праводзіць гутарку з дзецьмі: «Як людзі ў Новы год віншуюць адзін аднаго?». І прапануе адправіцца ў творчую майстэрню Дзеда Мароза. Дзеці разам з выхавальнікам садзяцца на дыван-самалёт і адпраўляюцца ў шлях. У творчай майстэрні выхавальнік кажа дзеткам пра тое, што да Новага года засталося вельмі мала часу, а заявак ад хлопчыкаў і дзяўчынак вельмі шмат. Прапануе дапамагчы дзядулю (сабраць цацкі з канструктара Лега і адправіць іх дзецям) і пагуляць у сюжэтна-ролевую гульню: «Памочнікі Дзеда Мароза».

«Моўнае развіццё»

«Адпрацоўваем прыназоўнікі»

 Мэта: адпрацоўка прыназоўнікаў ЗА/ НА

 Абсталяванне: цаглінкі  ЛЕГО

 У малодшай пагрупе дзеткі з лагапедам вучаць прыназоўнікі ЗА / НА. Можна пабудаваць невялікую вежку (да 6 цаглінак) і з яе дапамогай адпрацоўваць гэтыя прыназоўнікі. Спытаць, напрыклад, які

 цаглінка НА чырвоным цягніку? Просім дзіцяці даваць разгорнуты адказ — «НА чырвоным цаглінку зялёная цаглінка». Тое ж самае з прыназоўнікам ЗА.

«Выкласці схему словы»

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Мэта: Фарміраваць уменне ажыццяўляць гукавы аналіз слоў, якія складаюцца з трох-шасці гукаў; працягваць вучыць выкладваць схему словы, пазначаючы галосныя гукі чырвоным колерам, зычныя цвёрдыя — сінім, зычныя мяккія — зялёным колерам; замацоўваць прадстаўлення пра паняцці «слова», «гук», «літара».

«Раскажы казку»

 Абсталяванне: канструктар ЛЕГО

Мэта: Развіваць зразумелую прамову, фарміраваць уменне складаць сюжэтны аповяд у лагічнай паслядоўнасці, выкарыстоўваючы тры структурныя часткі (зачын, развіццё дзеяння, канцоўка); развіваць уяўленне і моўную творчасць дзяцей.

Канструктыўна-мадэльная дзейнасць

«Пабудуй доўгую (кароткую) дарожку!»

 Мэта: Фарміраваць уменне вылучаць прасторавыя прыкметы прадметаў (вышыня, даўжыня, шырыня) і выконваць простыя заданні. Якія прадугледжваюць памяншэнне або павелічэнне пабудоў, двума спосабамі: шляхам дробных дэталяў на больш буйныя і шляхам надстраивания частак; развіваць актыўную гаворка за кошт выкарыстання азначэнняў (доўгая, кароткая, прамая, звілістая).

«Шырокая і вузкая сцяжынкі»

 Мэта: Працягваць фарміраваць ўяўленні аб шырыні прадметаў; вучыць параўноўваць прадметы па шырыні; развіваць уменне аналізаваць прадметны ці графічныя ўзоры і суадносіць свае дзеянні з ім.

«Выкласці другую палову ўзору»

 Мэта: навучыць выконваць сіметрычнасць ў    будоўлях, выкладванні ўзору.

 Абсталяванне: канструктар ЛЕГО

Ход гульні: Педагог выкладвае першую палову ўзору, а дзеці павінны, выконваючы сіметрыю, выкласці другую палову ўзору.

«У каго вышэй»

 Абсталяванне: канструктар ЛЕГА, разнакаляровыя кубікі.

Ход гульні: Кожны бярэ па пласціне, кідае кубік, бярэ сабе дэталь адпаведнага колеру. Трэба пабудаваць вежу аднаго колеру, вышэй, чым сапернік. Гэта значыць, калі будуць выпадаць ўвесь час розныя колеры, высокай вежы не атрымаецца.

«Арнамент пад дыктоўку»

Ход гульні: Прапануеце дзіцяці зрабіць ўзор на панэлі, размяшчаючы дэталі пэўным чынам пад вашу дыктоўку: «Пакладзі ў верхні правы кут — сіні цаглінка, у цэнтр — чырвоны кубік і г.д. Пакладзі сінюю палоску з чатырма кропкамі ў любым месцы, справа ад яе — чырвоную цаглінку, пад ёй — яшчэ сінюю і гэтак далей. Пакладзі чатыры кубіка так, каб апошні злева быў чырвоны,  а з права  ад сінега ляжаў толькі адзін чырвоны. Прыдумайце самі падобныя заданні, з пропускамі, з выкладванне фігур па дыяганалі адзін ад аднаго і г.д. Хай такое заданне будзе ў працэсе гульні ў робатаў або касманаўтаў.

«Перадай цаглінку ЛЕГО»

 Мэта: развіваць каардынацыю рухаў.

Абсталяванне: буйныя цаглінкі ЛЕГО. Педагог заплюшчвае вочы. Дзеці стаяць у крузе, па камандзе «Перадавай» яны хутка перадаюць цаглінку адзін аднаму. Калі педагог скажа «Стоп» і адкрые вочы, дзіця, у якога апынуўся цаглінка, становіцца вядучым.

«Збяры цаглінкі  ЛЕГО»

 Мэта: замацоўваць назвы кветак; развіваць уважлівасць, шпаркасць рухаў.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО чатырох колераў. Дзяцей дзелім на групы па чатыры чалавекі, раскідвалі на дыване цаглінкі, ставім скрыначкі, размяркоўваем, хто які колер будзе збіраць. Па камандзе «Пачалі!» Дзеці збіраюць цаглінкі. Перамагае той, хто хутчэй збярэ.

«Мой дом»

 Мэта: замацоўваць назвы кветак; развіваць уважлівасць, шпаркасць рухаў.

 Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Ход гульні: На падлозе ляжаць абручы розных колераў, у іх цаглінкі адпаведнага колеру. Дзецям у руку даем цаглінку любога колеру, пад музыку дзеці бегаюць вакол абручоў, як толькі музыка перастае гучаць кожнае дзіця павінна заняць свой абруч (таго ж колеру, што і цаглінка ў яго ў руцэ).

«Хто хутчэй»

 Мэта: развіваць хуткасць, увагу, каардынацыю рухаў Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО

Ход гульні: Дзеці дзеляцца на дзве каманды. У кожнай каманды свой колер цаглінак лега і свая дэталь. Напрыклад, цаглінкі 2х2 см чырвонага колеру, 2х4 — сіняга. Гульцы па адным пераносяць цаглінкі з аднаго стала на другі. Чыя каманда хутчэй, той і перамог.

«Лега на галаве »

 Мэта: удасканальваць прасторавую арыентоўку; фарміраваць уменні дзейнічаць па славеснай ўстаноўцы Абсталяванне: цаглінкі ЛЕГО. Дзіця кладзе на галаву цаглінку ЛЕГА. Астатнія дзеці даюць яму заданні, напрыклад, прайсці два крокі, прысесці, падняць адну нагу, пастаяць на адной назе, пакружыць. Калі дзіця выканала тры заданні і ў яго не ўпала цаглінка з галавы, значыць, яно выйграе і атрымлівае прыз.

Дыдактычная гульня «ЛЕГО-калейдаскоп»

Мэта: фарміраванне элементарных уяўленняў аб колькасным і парадкавым рахунку, складзе лікаў у межах 10.

Варыянт 1.

Мэта: навучанне рашэнню найпростых арыфметычных задачаў на складанне і адніманне ў межах 10, парадкаваму і колькаснаму рахунку.

Матэрыял: дзве карткі з заданнямі, канструктар ЛЕГО, ЛЕГО-пласціна.

Ход гульні

Гуляючаму неабходна скласці з ЛЕГО-цаглінак вежку, выкласці адказ на пласціне ў той жа каляровай гаме, што і заданне, адказаць, якая з вежаў вышэй, якая ніжэй.

Варыянт 2.

Мэта: замацаванне прадстаўлення пра спосабы адукацыі ліку (да 10).

Матэрыял: дзве карткі з заданнямі: № 1 — з разнастайнымі варыянтамі саставу ліку, № 2 — з лагічнай задачай; канструктар ЛЕГА, ЛЕГА-пласціна.

Ход гульні: На працягу 2-3 хвілін (у залежнасці ад складанасці задання) дзіця зрокава запамінае колькасць і колер цаглінак, якія ўваходзяць у склад намаляванай лічбы на першай картцы. Яму прапануецца другая картка для рашэння лагічнай задачы.

Варыянт 3.

Мэта: замацаванне ўмення выконваць складанне і адніманне ў межах 10.

Матэрыял: картка з заданнем, канструктар ЛЕГО, ЛЕГО-пласціна.

Ход гульні: Неабходна ў адпаведнасці з умовай скласці ўсе ЛЕГО-цаглінкі ў вежу і выкласці адказ на пласціне.

Дыдактычная гульня «Навігатар»

Мэта: замацаванне умення арыентавацца на ЛЕГО-пласціне.

Матэрыял: ЛЕГО-цаглінкі, ЛЕГО-пласціна.

Ход гульні

Варыянт 1.

Гуляючаму неабходна па заданні выхавацеля расставіць ЛЕГА-цаглінкі на  ЛЕГО — пласціну.

Прыкладныя заданні: пастаўце сінюю цаглінку ў цэнтры ЛЕГО-пласціны, злева ад яе размясціце чырвоная цаглінка, справа — пастаўце шэрая, зверху над чырвонай цаглінкай пастаўце чорная, знізу пад шэрай цаглінкай — жоўтая.

Гульня працягваецца да таго часу, пакуль на пласціне не застанецца вольнага месца.

Прыкладныя заданні: пастаўце цаглінкі так, каб: жоўтая была пасярэдзіне, чырвоная — злева, сіняя — справа; жоўтую цаглінку пастаўце злева ад сіняй, а чырвоную — злева ад жоўтай; пастаўце справа ад чырвонай жоўтую цаглінку, а справа ад жоўтай цаглінкі — сінюю.

Прыкладныя заданні: пастаўце ў цэнтр ЛЕГО-пласціны чырвоную цаглінку, уверсе — жоўтую, унізе — сінюю. Размясціце шэрую цаглінку так, каб яна была ніжэй жоўтай, але вышэй сіняй цаглінкі. Пастаўце чорныую цаглінку ніжэй сіняй і шэрай. Замацуеце белую цаглінку так, каб яна была вышэй чорнай, але ніжэй жоўтай і чырвонай. Пастаўце аранжавую цаглінку вышэй чорнай, але ніжэй шэрай.

Варыянт 2.

На ЛЕГО-пласціне размяшчаюцца цаглінкі розных кветак. Дзіцяці трэба адказаць на пытанні: Якая цаглінка стаіць перад аранжавай? Цаглінка якога колеру  пасля белай? Якая цаглінка стаіць над сіняй? Які колер у цаглінкі, папярэдняй жоўтай? Назаві суседзяў зялёнай цаглінкі.

Матэматычныя лега-ПОЕЗД

Канструктар з блокаў ЛЕГА Duplo або аналагавы канструктар можна задзейнічаць у гульні, якая развівае матэматычныя прадстаўлення ў дашкалят. На кожнай платформе-вагончыку напішыце лікі ад 1 да 10 і паслядоўна іх злучыце. Лічбы будуць падказваць маляню, які склад колькі павінен везці цаглінак лега. Акрамя таго, што дзіця будзе вучыцца лічыць, запамінаць парадкавы рахунак і развіваць дробную маторыку, ён таксама візуальна зможа вызначаць, дзе больш цаглінак, а дзе менш.

Адначасова ў гэтай гульні можна замацаваць і лексіка-граматычны лад: вывучаць лічэбнікі прыметнікі (першы вагончык, другі, трэці), схіляць іх па склонах (няма пятага вагончыку, дамо чацвёртага вагончыка цаглінка). Яшчэ можна развіваць уважлівасць і памяць: пераблыталіся вагончыкі — пастаў па парадку, згубіліся вагончыкі — знайдзі, якія, на гэтым вагончыку дакладнае колькасць цаглінак ці не, і да т.п.

 ЛЕГА змейка

  Выдатнае практыкаванне на развіццё зрокава-маторнай каардынацыі: на доўгім рулоне паперы расстаўце прадметы тыпу кубікаў або цаглінак лега і папытаеце дзіцяці намаляваць змейку паміж імі так, каб не закрануць. Заданне можна выконваць як на гарызантальнай, так і на вертыкальнай паверхні (прадметы прыляпіць).

Што больш

  Гэтая пацешная матэматычная гульня дапаможа малянятам наглядна ўявіць, наколькі лік 5 большы за лік 2. Накрэсліце на аркушы паперы квадраты пад памер кубікаў, якія ў вас ёсць (пеноблоков або цаглінак лега), напішыце ў квадраціку колькасці і разам з малым пабудуйце вежкі з адпаведнай колькасці кубікаў . Можаце змацаваць кубікі на двухбаковы скотч ў часовых мэтах, каб яны не ўпалі ў самы

Матэматыка з ЛЕГА

 З буйных дэталяў лега можна сабраць практычна ўсе лічбы. Прапануеце дзіцяці гэта зрабіць ці дапамажыце яму, калі ў яго гэта яшчэ не атрымліваецца. А заадно вырашыце і першыя прыклады.

Лабірынт з ЛЕГА

 Адзін з самых простых спосабаў пабудаваць лабірынт ў хатніх умовах — выкласці яго з дэталяў канструктара лега (буйных). Каб сценкі былі трывалей, трэба выкладваць іх у два ўзроўні. Другім побач змацоўваюць першы. Можна пакласці на прасторах лабірынта маленькія сюрпрызы для вандроўнікаў, а на фінішы прыз пабольш. Навошта патрэбен такі лабірынт? Ды проста для забавы, развіцця каардынацыі, бо можна па лабірынце не толькі хадзіць, але і мячык па ім каціць.

Вучым параўнанні з лега

 Параўнанне лікаў і паняцце «больш», «менш» і «роўна» вельмі проста растлумачыць дзіцяці на наглядным прыкладзе. Прыгатуйце 1 вялікую платформу ад канструктара ЛЕГА і шмат маленькіх аднолькавых дэталяў двух колераў. Таксама напішыце на паперы лікі ад 1 да 20 і знакі параўнання і выражыце іх. Гульня пачынаецца з таго, што з кучы лікаў дзіця выбірае два ліку для параўнання. Далей ён робіць здагадку, які з лікаў больш / менш, кладучы адпаведны знак паміж імі. Затым ён правярае сваё меркаванне, пабудаваўшы дзве вежы з блокаў ЛЕГА паводле зададзенага іх колькасці. Правільны адказ знайсці вельмі лёгка, параўнаўшы вышыню пабудоў.

 Карткі з ЛЕГА

ЛЕГА лёгка ператвараецца ў  развіваючы дапаможнік. Вам трэба загадзя раздрукаваць (а лепш і заламініровать) карткі з каляровымі схемамі блокаў лега, якія дзіцяці затым будзе прапанавана прайграць на самім канструктары. Гэта могуць быць проста схемы на сартаванне колераў, на паўтор паслядоўнасцяў. Дзеткам, якія ўжо вучацца лічыць, падыдуць матэматычныя карткі, прыклады.

Дыдактычная гульня «Нядзелька»

Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб днях тыдня і іх паслядоўнасці.

Матэрыял: ЛЕГО-цаглінкі, ЛЕГО-пласціна.

Ход гульні: На ЛЕГО-пласціне злева направа выкладваюць сем вежак, першая складаецца з адной ЛЕГО-цаглінкі, другая — з двух і г.д. Гэта — «дні тыдня». Дзіцяці трэба палічыць парадкавым лікам ўсе дні тыдня, назваць, пачынаючы з панядзелка, і паказаць іх на ЛЕГО-пласціне.